autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm
autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm
autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm
 Rejestracja
autogaz autoalarmStrona głównaautogaz autoalarmKontaktautogaz autoalarmLogowanieautogaz autoalarm
 
autogaz autoalarm Autogaz
autogaz  Typy Instalacji
autogaz  Abc Autogazu
autogaz  Co to jest LPG
autogaz  Kalkulacja kosztów
autogaz  Sequent 24.11
autogaz  Sequent Plug&Drive
autogaz  Compact
autogaz  Zenit
autogaz  Zenit PRO
autogaz  Lovato
autogaz  Landi Omegas
autogaz  Cennik

autogaz autoalarm Autoalarmy
autoalarm  Safecar
autoalarm  Cennik

autogaz autoalarm Blokady biegów
blokada skrzyni biegˇw  Niedźwiedź Lock
blokada skrzyni biegˇw  Cennik

autogaz autoalarm Mechanika
mechanika  Zakres

 

ABC Autogazu.


        O tym, że na gazie jeździ się tanio, wie każdy. Montaż instalacji gazowej wymaga jednak określonych nakładów finansowych. Są one różne, w zależności od posiadanego przez nas samochodu oraz od typu instalacji, jaki ma się znajdować w naszym aucie.
        Najprostszą instalację gazową możemy zamontować w samochodach, które są wyposażone w gaźnikowy układ zasilania. Obecnie najczęściej stosowane instalacje są przeznaczone do samochodów z silnikami zasilanymi układami wtryskowymi. Opis instalacji zaczniemy od zbiornika na skroplony gaz propan-butan, który jest istotnym elementem całego układu.
        Wykonany z blachy stalowej, zazwyczaj w kształcie walcowym lub toroidalnym może mieć różne pojemności, w zależności od zapotrzebowania pojazdu na paliwo oraz od ilości miejsca dostępnego pod jego zabudowę. Zbiornik wyposażony jest w kołnierz mocujący, do którego przykręcamy wielozawór. Jest on połączony z reduktorem parownikiem przewodem miedzianym. Reduktor jest elementem instalacji odpowiedzialnym za zmianę stanu skupienia paliwa. W obecnie stosowanych reduktorach częstym wyposażeniem jest czujnik temperatury, dzięki któremu można przejść na zasilanie LPG po osiągnięciu optymalnej ciepłoty.
        W przewodzie łączącym filtr powietrza i kolektor, tuż przed przepustnicą zamontowany jest mieszalnik. Jego budowa, kształt, czy wydatek to indywidualne cechy uzależnione od typu silnika. Odparowane paliwo LPG jest przekazywane z reduktora do mieszalnika przewodem, na którym montowany jest silniczek krokowy regulujący przepływ gazu.
        Stopień otwarcia zaworu ustalany jest przez mikroprocesor centralki sterującej pracą instalacji LPG. Aby możliwe stało się zasilanie paliwem gazowym, niezbędne jest odcięcie benzynowego układu zasialnia specjalnym emulatorem symulującym pracę wtryskiwaczy. Przejście z benzyny na gaz odbywa się poprzez przestawienie przełącznika centralki umieszczonej w kabinie pojazdu.
 
autogaz autoalarm Wyszukaj

Google


autogaz autoalarm Information

Powered by PHP-Nuke

Valid HTML 4.01!

Valid CSS!


autogaz autoalarm Linki


Formularz kontaktowy

Profesjonalne statystyki odwiedzin
Administrator