autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm
autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm
autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm autogaz autoalarm
 Rejestracja
autogaz autoalarmStrona głównaautogaz autoalarmKontaktautogaz autoalarmLogowanieautogaz autoalarm
 
autogaz autoalarm Autogaz
autogaz  Typy Instalacji
autogaz  Abc Autogazu
autogaz  Co to jest LPG
autogaz  Kalkulacja kosztów
autogaz  Sequent 24.11
autogaz  Sequent Plug&Drive
autogaz  Compact
autogaz  Zenit
autogaz  Zenit PRO
autogaz  Lovato
autogaz  Landi Omegas
autogaz  Cennik

autogaz autoalarm Autoalarmy
autoalarm  Safecar
autoalarm  Cennik

autogaz autoalarm Blokady biegów
blokada skrzyni biegˇw  Niedźwiedź Lock
blokada skrzyni biegˇw  Cennik

autogaz autoalarm Mechanika
mechanika  Zakres

 

Omegas



Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO OMEGAS należy do najnowszej generacji, dostępnych na rynku, systemów przejścia z zasilania na benzynę na zasilanie LPG w fazie lotnej. Komputer ECU gazu określając aktualny czas wtrysku gazu opiera się na przejętych, podczas działania na gaz, czasach wtrysku benzyny.

Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera wtrysku paliwa, podczas gdy komputer gazu zajmuje się przetwarzaniem poleceń wygenerowanych dla wtryskiwaczy paliwowych na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu.

Aby zachować idealną zgodność z systemem paliwowym, komputer ECU gazu uruchamia wtrysk gazu na tym samym cylindrze, z którego został pobrany czas wtrysku benzyny.

Można stwierdzić, że komputer gazu przekształca pewną ilość energii, która powinna być wyzwolona za pośrednictwem benzyny w odpowiednią ilość energii, która rzeczywiście zostanie wygenerowana przez gaz.

LANDIRENZO OMEGAS może korzystać z różnego typu wtryskiwaczy w zależności od późniejszego zastosowania oraz cech silnika, w którym system ten jest instalowany.

LANDIRENZO OMEGAS w minimalnym stopniu narusza oryginalny system zasilania na benzynę i jest w stanie zintegrować się w sposób wydajny z głównymi (kontrola stężenia mieszanki, cut off, EGR, odcięcie paliwa przy zadanych obrotach , itd) i dodatkowymi (kontrola sprzęgła klimatyzatora, nadciśnienie wspomagania kierownicy, obciążenia elektryczne, itd) funkcjami tegoż systemu.

Przejście z czasu wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu jest realizowane w oparciu o szereg parametrów, które to, oprócz czasów wtrysku benzyny, są pozyskiwane przez komputer ECU gazu: ciśnienie gazu na listwie, temperatura gazu, temperatura wody w silniku, obroty silnika.

 
autogaz autoalarm Wyszukaj

Google


autogaz autoalarm Information

Powered by PHP-Nuke

Valid HTML 4.01!

Valid CSS!


autogaz autoalarm Linki


Formularz kontaktowy

Profesjonalne statystyki odwiedzin
Administrator